vineri, 26 iunie 2009

Ce le pasa damelor!


Aproape ca l-am crezut pe Boccila cand a spus ca guvernul sau va reduce birocratia, desi transformarea a doua Agentii in ministere pentru adepte devotate ale lui papasa basaxu, mi-a dat de gandit. Iata ca guvernul Boc a reinfiintat"Ministerul turismului" si"Ministerul tineretului si sportului". Mi-am spus:"Nimic nou sub soare", si am crezut ca nu-i decat din dorinta de a deschide cariera la doua tinere politiciene, dar in lumina informatiilor recente despre felul in care aceste ministrese administreaza banii publici, au aparut nu numai semne de intrebare, dar si o comisie de ancheta pentru zbantzuielile madamei de la "Tineret", iar eu sper ca si dama de la "Turism" sa aiba parte de aceeasi atentie, caci, iata, dupa toate peripetiile turistei ecumenice si balneare, care ne-au costat enorm si n-au avut alt rezultat decat promovarea propriei persoane si a partidului care o tine in brate, micsuneaua a bagat si bani in reclama pt. un turism imaginar, dand numai la postul "EURO SPORT '' SUMA DE 1,2 MILIOANE DE EURO ! Turismul romanesc nu va scoate la aceste vremuri de criza nici banii cheltuiti de madama Udrea in agitatie si reclama. E clar ca tanara ministresa Ridzi s-a fript, caci era menita sa-i fie doar sursa de fonduri si agenta electorala ebei, care, intre timp, si-a facut suma si nu mai are nevoie de ea. Incat, jupanul poate sa o sacrifice, si sa-si faca si siesi reclama pe seama ei: "Iata, presedintele este corect si-i sacrifica si pe cei din tabara sa, daca gresesc". Ceea ce nu pot sa cred, este faptul ca crocodilul ar sacrifica-o si pe Elena din Plescoia, care rimeaza cu Troia. Stiu ca, pentru putere, ar calca pe oricine in picioare, caci a mai facut asta, dar cred ca si-ar sacrifica, mai degraba, propria nevasta, la nevoie, decat sa-si sacrifice agenta de la Turism!

Stiti ce va zice madama de la Chinieret si Sportzi cand jupanul va fi nevoit sa dea cu ea de pamant? ... "Baga-mi-as bida-n ea de politica si de viata!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini