marți, 30 iunie 2009

Dimineata de iulie











Iulie este o luna speciala pentru mine, caci imi aminteste de vacantele de neuitat, si e luna in care s-au nascut surorile mele, Maria si Stela. Si Maria inseama tot stea, caci vine de la "Miriam", "Steaua Marii''. Iar fetita mea se numeste Iulia, in cinstea acestei luni de vara din emisfera nordica, care si-a primit numele de la Iulius Caesar. Prima zi de iulie era invaluita in ceata la 5,30 cand am facut aceste poze. Am iesit sa-l conduc pe fiul meu, proaspat inginer, care merge la Cluj sa-si aduca acasa bagajele, dupa 5 ani de facultate, dar se inscrie, totodata, pentru inca 3 ani de studii doctorale, tot la Cluj. Dau blogului "Lemuria" primul set de 10 poze ale diminetii de iulie, cu convingerea ca voi posta azi si fotografii cu soare puternic pe cer, care sa redea spiritul unei adevarate dimineti de iulie, ce sa aduca aminte de divinul cantec "July Morning", al tineretii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini