miercuri, 3 iunie 2009

Lectie de magie

































Dupa doua saptamani de suferinta, cand nu am iesit deloc in curtile Lemuriei, Loli m-a vrajit si m-a scos din casa. Am iesit impreuna in Tloen, Uqbar, Orbis Tertius, si chiar in Transhimeria. Totul pare schimbat, totul e diferit fata de ceea ce stiam, de parca as fi murit si as fi reinviat pe un alt pamant, pe care-l vad ciudat si nesigur sub pasii mei. Am gustat din capsuni, cirese si visine. Trupul meu nu le recunoaste, dar ma bucur ca fructele pamantului vor exista mereu. AM FACUT, PE NEGANDITE, 135 DE POZE. AM ALES 32 DIN ELE PENTRU BLOG. Nu stiu cate vor avea sansa sa apara, efectiv, pe blogul "Lemuria", caci mi-e teama ca nu voi avea destula rabdare sa le postez pe toate. Dar, cel putin, voi incerca. Intotdeauna, am drept coautor, hazardul, in lucrarile mele. Ne-au insotit in periplul magic, Ariel, Mesulam si domnisorul Fox, dragul-dragilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini