sâmbătă, 13 iunie 2009

Senin, iarba inrouata, ciuperci dupa ploaie si cantec de cuc































Am iesit inca inainte de oara 7 in gradina, ca in vremurile bune, si am simtit fiori strabatandu-mi faptura, trecand prin iarba inrouata a diminetii insorite a lumii, care, nu demult, parea sa-si fi inchis poarta pentru mine. Am vazut, sub zada, ciuperci crescute dupa ploaie, si am auzit cantecul cucului. Am vazut randunelele, cu zborul lor frant,la vanatoare de insecte. Am facut, pe nerasuflate, 75 de poze, surprinzandu-l si pe Matzu, cainele stavechi al casei noastre, revenit de la mandrele cartierului. Catelusa vecinei, care mai ieri il purta in spinare, de credeam ca-i bolnav, intr-atat era scuturat de tremurici, a fatat trei puisori.Postez acum, vreo 20 de fotografii pe "Lemuria", in timp ce motanul Sirtaki, lipit de salele mele, toarce de zor. Traiesc ca un pasa, traiesc si se vede ca mi-am revenit la viata. Azi voi scoate scaunele la Terasa de Sus si voi monta Pavilionul in Tloen, desfacut din cauza furtunii. Si voi astepta vizitatori reali, in Lemuria, si virtuali, pe Lemuria.
Am stat la plaja pe salteaua groasa la Teresa de Jos. Un uliu a dat roate pe cer , amenitator, la joasa inaltime. O pasare a scapat un gainat pe bratul meu. Loli m-a pazit ca pe un prunc. M-am bronzat ca lumea. Mai pun vreo zece poze pe blog. A fost azi si Florin la noi. Am iesit cu el in livada. Dar aici, redau o poza pe care i-am facut-o in biblioteca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini