vineri, 26 iunie 2009

Viata merge inainte


Mi-am petrecut toate concediile acasa, bucuros sa citesc si sa stau, de dimineata, liber, in gradinile mele, sa fac poze si sa urmaresc nenumaratele pasari de la noi, in special marile carduri de rate salbatice, care zboara, dimineata spre Nord, iar seara, spre Sud. In ultimele concedii am scris carti, si voi scrie si in concediul din iulie-august o carte, anume de publicat. Eu sunt un om modest cu adevarat, si nu-mi doresc nici glorie si nici macar reclama. Dar va dau o carte, celor ce o asteptati de la mine, iar cele vechi vor apartine pe vecie doar Bibliotecii Babel. Raman, asadar, acasa in concediu, dar nu pot sa nu ma intreb: daca banii m-ar da afara din casa, as refuza sa stau intr-un astfel de hotel, pe un tarm de mare?

De fapt, nu-i adevarat ca mi-am petrecut toate concediile acasa, caci timp de zece ani nici nu mi-am luat concediu, si aveam, tot timpul cel putin cata doua servicii! Am trait pentru a munci, iar acum, un guvern de hoti, imi fura roadele muncii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini