duminică, 7 iunie 2009

Satmareni, vine o furtuna in jurul orei 19 , azi in 7 iunie.


Am prins in direct pe "Realitatea TV" un avertisment de furtuna care va lovi in mod special orasul Satu-Mare in jurul ori 19. Am strans cu sotia lucrurile din curte, am chemat copiii din oras - iata, au si sosit - am adus pisica in casa, voi aduce si cainele, si ma rog la toti zeii sa nu-mi lase casa fara acoperis, si sa nu fie traznete pe aproape. E calmul de dinaintea furtunii. In scurt timp, iadul se poate dezlantui! Bine ca suntem acasa cu totii.

Ora 19,23. Se pare ca furtuna ne ocoleste, slava domnilor! Dar sunt totusi atent. Chiar si pasarile se comporta ciudat si zboara in viteza, derutate. Pinii isi agita crengile si nori negrii se aduna dinspre Nord, catre oras. Sper ca vom scapa fara furtuna.

Ora 21,47. Furtuna ne-a crutat, dar intre timp s-a dat sondajul la iesirea de la urne la europarlamentare, si pentru ca au invins ciuma portocalie, holera rosie si o rapandula borita, sunt plouat rau, si ma gandesc sa fug din tara, caci vine vremea represaliilor.

Furtuna a lovit ieri cateva sate din Arad si Timis, dezradacinand arbori, rupand fire de curent si distrugand cateva acoperisuri. Un batran caruia furtuna i-a luat acoperisul casei, a murit de infarct de miocard. Puteam sa fiu eu. Noi am fost crutati, dar peste noapte a cazut totusi o ploaie mare. Regret ca am dat acesta alerta, dar daca, chiar era vijelie si eu puneam in garda si un singur om, era o fapta buna. (8 iunie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini