luni, 1 iunie 2009

Vremi nerusinate


Ieri, Cristoiu a avut-o la "Zig-Zag" pe balena Basexu, fata imbatranita in rele a unui cunoscut raufacator, na, ca era sa zic borfas. Iti vine rau sa o asculti pe infecta asta, care nici sa pronunte vorbele nu-i in stare, dar sa le doteze cu inteles! Dar, tot raul ascunde un bine. Am constatat ca fata batrana are efecte asupra matelor mele, caci dupa cele 10 minute in care am ascultat-o eroic, m-a apucat o pantecarita, de mi-am curatat matele de mizerii, ca dupa un purgativ. Puteti folosi imaginea paceaurei pe post de coprol, si veti face economie! Un alt candidat de rahat, os de duda, nu spui cine ,caci iese cu bocluc, s-a facut de cacat, ieri, la Satu-Mare, daca e sa ne luam dupa o gazeta locala, si ne luam, caci cine ne opreste? Vreo doamna Opris, poate? Sau una Oprescu? Nu, dom'le! Nu ne opreste! Si ce z'ce gazeta, c-a facut ipochimenul? Cica a tras, de la gara, direct la tractir, unde si-a usurat duda de sloboz in dama de la primire. Nu-i de mirare, la ce are de-a fu' acasa, sarmanul! Sa-ti fie da bine tataie, si la mai mare! Ca sa nu zic, "mai larga". Sper c-ai fost mata mana-larga, dar asta vom afla mai la vale. Cum vom afla si de-ai fost voinicel, de nu vei fi fost mai mitiel. Avem asadar, parte de o campanie vesela. Si, vivat, sa traiasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

vizitatori

bulinute rosii

cactusi faini